Департамент освіти і науки Запорізької
обласної державної адміністрації повідомляє, що 05 березня 2014 року на базі
комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної
освіти» Запорізької обласної ради відбувся Всеукраїнський семінар «Двохсотлітні
Тарасові шляхи», присвячений 200-річчю від дня народження Тараса Григоровича
Шевченка.
Для обговорення було
запропоновано такі проблеми:
1. «Новітнє прочитання Кобзаря».
2. «Вивчення творчості
Т.Г.Шевченка у вищій та загальноосвітній школі: інноваційний аспект».
3. «Тарас Шевченко очима
учнівської молоді».
4. «Тарас Шевченко.
Краєзнавчими стежками».
У семінарі взяли участь
науковці, методисти, вчителі з:
1. Міста Запоріжжя: Жовтневий
територіальний відділ освіти (гімназія № 11), Заводський територіальний відділ
освіти (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75), ), Ленінський
територіальний відділ освіти (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 73),
Орджонікідзевський територіальний відділ освіти (Класичний ліцей), Хортицький
територіальний відділ освіти (гімназія № 45), Шевченківський територіальний
відділ освіти (гімназія № 93);
2. Територій області:
Бердянський районний відділ освіти (Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів), Вільнянський районний відділ освіти (Новогупалівський
навчально-виховний комплекс), Мелітопольський районний відділ освіти (Фруктовська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Костянтинівський ліцей «Ерудит»),
Михайлівський районний відділ освіти (Роздольська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів), Пологівський районний відділ освіти (Пологівський колегіум № 1),
Якимівський районний відділ освіти (Якимівська гімназія);
3. Науковці Бердянського
державного педагогічного університету, Дніпропетровського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти, Донецького обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти, Київського університету імені Бориса
Грінченка, Малої академії наук учнівської молоді м. Мелітополя. За підсумками роботи
семінару планується видання збірника матеріалів (статті, тези, виступи). |